بیر صدا,بیرصدا

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ 1394,بیر صدا , bir3da , دانلود آلبوم جدید , دانلود آهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام نیستی کنارم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام نیستی کنارم

ترانه ، آهنگ و تنظیم : مصطفی روزگار

همراه با پخش آنلاین 

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |

Download New Song By Ali Reza Roozegar Called Nisti Kenaram

http://pap-music.ir/wp-content/uploads/2015/03/Alireza-Roozegar-Nisti-Kenaram.jpg

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم :

تنهایی هامو قسمت نکردم با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام نیستی کنارم

 ♫♫♫♫♫♫

تقدیرم امسال همرنگ غم شد اینجا نبودی عمرم هدر شد

بازم یه ساله نو تویه راهه , بازم تو نیستی روزام سیاهه

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

تنهایی هامو قسمت نکردم

با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه

گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم

بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت

تنهام بذار دوست ندارم

Alireza Roozegar - Nisti Kenaram, آهنگ علیرضا روزگار نیستی کنارم, آهنگ پیشواز علیرضا روزگار نیستی کنارم, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار نیستی کنارم, دانلود موزیک جدید علیرضا روزگار نیستی کنارم, دانلود موزیک علیرضا روزگار به نام نیستی کنارم, علیرضا روزگار, علیرضا روزگار آهنگ نیستی کنارم, متن آهنگ نیستی کنارم علیرضا روزگار, موزیک جدید علیرضا روزگار نیستی کنارم, نیستی کنارم, پخش آنلاین آهنگ نیستی کنارم علیرضا روزگار
۵۲۵۰ بار دانلود آهنگ جدید ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی