دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام لمس موهات با بالاترین کیفیت

ترانه : سینا شعبانخوانی , آهنگ : سینا شعبانخوانی و پوریا , تنظیم : کوشان حداد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سعید عرب نام لمس موهات :

وقتی می خندم با من می خندی

چشمات و روی دنی می بندی

پیچ و تابه موهای قشنگت رو تو هوای من رها کن

با تو اوج آسمونام و این حس و تنها با تو می خوام

پیچ و تابه موهای قشنگت رو تو هوای من رها کن

عطر تو واسه من مثل رویاست

موهای تو واسه من یه دنیاست

آرزوی داشتنت رو از من نگیر

حس شیرین لمس موهاتو

رویای گرفتن دستاتو

عشقی که من دارم و دست کم نگیر

بازم بی خوابم کن

دوباره منو خامم کن

واسه لمس موهات تا اروم بگیرم

دنیامو بهتر کن دوباره منو باور کن

تویی عمرم و جونم واسه تو می میرم

واسه تو می میرم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سعید عرب نام لمس موهات

♫♫♫♫♫♫

حالا که چشمای تو روبه رومه

این که با من باشی آرزومه

ارزش عشقت برام قدر جونمه

هیچوقت نگیری ازم هواتو

می خوام بمونم همیشه با تو

بودنت واسه زندگی بهونمه

بازم بی خوابم کن

دوباره منو خامم کن

واسه لمس موهات تا اروم بگیرم

دنیامو بهتر کن دوباره منو باور کن

تویی عمرم و جونم واسه تو می میرم

واسه تو می میرم

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ سعید عرب, دانلود آهنگ سعید عرب لمس محبت, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ لمس محبت, دانلود آهنگ لمس محبت از سعید عرب, دانلود آهنگ لمس محبت با صدای سعید عرب, متن آهنگ لمس محبت سعید عرب