دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام میزنه نبضم با بالاترین کیفیت
ترانه و آهنگ : امیرعلی بهادری , تنظیم : بهزاد گرجی
میکس و مسترینگ : بیژن گرجی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امین تی ام بکس نام باور :

با تو, تو لحظم چشمامو بستم

میرم و میرم با تو تنها بدون مقصد

میزنه نبضم به خاطر تو فقط

حتی یه درصد نمیشه گذشت ازت

همین که هستم کنار تو بسه برام

پر شده از تو هوام

داشتن تو آخره آخره آرزوهای منه

شنیدن اسم تو دلم و از جا می کنه

داشتن تو آخره آخره آرزوهای منه

شنیدن اسم تو دلم و از جا می کنه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امین تی ام بکس نام باور

♫♫♫♫♫♫

بین تو قلبم نمی خواد اصلا

خودم و گم می کنم وقتی تو دور بشی از من

میزنه نبضم به خاطر تو فقط

حتی یه درصد نمیشه گذشت ازت

همین که هستم کنار تو بسه برام

پر شده از تو هوام

داشتن تو آخره آخره آرزوهای منه

شنیدن اسم تو دلم و از جا می کنه

داشتن تو آخره آخره آرزوهای منه

شنیدن اسم تو دلم و از جا می کنه

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگیم, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ محمد رشیدیان, دانلود آهنگ محمد رشیدیان میزنه نبضم, دانلود آهنگ میزنه نبضم, دانلود آهنگ میزنه نبضم از محمد رشیدیان, دانلود آهنگ میزنه نبضم با صدای محمد رشیدیان, متن متن آهنگ میزنه نبضم محمد رشیدیان