دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی بنام چشم تو چشم با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : مصطفی فتاحی , تنظیم : بهراد شهریاری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم :

آره میدونه میدونم حاله اون کنار من خیلی خوبه

به این درو اون در میزنه که نشون بده سرش شلوغه دروغه

حقیقت اینه که دله منم اونو میخواد بدجوری گیره

حالا نمیدونم چجوری بگم ناز نکنه نگه دیره نگه دیره

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه

ول ولست تو دلم چقدر نازه

چشم تو چشم شدن باهاش اینقد سخته

وای به حالم بگه دوسم داره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی نام چشم تو چشم

♫♫♫♫♫♫

میبینم هر کی تورو میبینه اعتماد به نفسشو میبازه

چقدر شیرینه لحظه ای که دل به داشتنه تو می نازه

میبینم هر کی تورو میبینه

اعتماد به نفسشو میبازه

چقدر شیرینه لحظه ای که

دل به داشتنه تو می نازه

دل به داشتنه تو می نازه

حالا عشقه من چشم من

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه ول ولست تو دلم چقدر نازه

چقدر نازه چقدر نازه

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه

ول ولست تو دلم چقدر نازه

چشم تو چشم شدن باهاش اینقد سخته

وای به حالم بگه دوسم داره

حالا عشقه من چشم من تو چشماشه ول ولست تو دلم چقدر نازه

چشم تو چشم شدن باهاش اینقد سخته وای به حالم بگه دوسم داره

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود با کیفیت ۱۲۸

آهنگ جدید, آهنگ جدید مصطفی فتاحی چشم تو, آهنگ چشم تو از مصطفی فتاحی, تکست آهنگ مصطفی فتاحی چشم تو, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی, دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام چشم تو, دانلود آهنگ جدید چشم تو مصطفی فتاحی, دانلود آهنگ مصطفی فتاحی, دانلود آهنگ چشم تو مصطفی فتاحی, دانلود چشم تو از مصطفی فتاحی, متن آهنگ مصطفی فتاحی به نام چشم تو, مصطفی فتاحی به نام چشم تو, چشم تو از مصطفی فتاحی