دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام توی قلب منی با بالاترین کیفیت

ترانه : پویا بیاتی , آهنگ : فریبرز خاتمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بنام توی قلب منی :

یه جوری توو دل منی که می ترسم
جدایی جونشو بگیره
هرکی میگه نمی مونی بهش میگم
جلو زبونشو بگیره
باز نشستی پای حرف کیا
روزگار منو کردی سیاه
امشب بخاطر منه خسته بیا
خسته شدم از این دو رنگیا
باز نشستی پای حرف کیا
امشب بخاطر منه خسته بیا
دلم گرفته
اگه بری نفسم ته می کشه
بذار دلم
یه کمی آروم بشه
تو داری با وجود اینکه توی قلب منی
آتیشم میزنی
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا بیاتی بنام توی قلب منی

♫♫♫♫♫♫
یه جوری توو دل منی که می ترسم
جدایی جونشو بگیره
هرکی میگه نمی مونی بهش میگم
جلو زبونشو بگیره
باز نشستی پای حرف کیا
روزگار منو کردی سیاه
امشب بخاطر منه خسته بیا
خسته شدم از این دو رنگیا
باز نشستی پای حرف کیا
امشب بخاطر منه خسته بیا
دلم گرفته
اگه بری نفسم ته می کشه
بذار دلم
یه کمی آروم بشه
تو داری با وجود اینکه توی قلب منی
آتیشم میزنی
دانلود آهنگ, دانلود آهنگ پویا بیاتی, دانلود آهنگ پویا بیاتی توی قلب منی, دانلود آهنگ توی قلب منی, دانلود آهنگ توی قلب منی از پویا بیاتی, دانلود آهنگ توی قلب منی با صدای پویا بیاتی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, متن آهنگ توی قلب منی پویا بیاتی