بیر صدا,بیرصدا

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ 1394,بیر صدا , bir3da , دانلود آلبوم جدید , دانلود آهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام بارون پاییزی

yousef-zamani---Baroon-Paeezi

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام بارون پاییزی با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : یوسف زمانی , تنظیم : ناصر عباسی , عکس و کاور : جواد پرتوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام بارون پاییزی :

تا میخندی قلبم دلشوره داره یه غریبه این خنده ها رو نبینه
شیرینه خنده های رویاییت
دلو میکشونه به هر جایی
نمی دونم چی شد نفس شدی برام که بشم عاشقت یه عاشق بی حواس
عاشقی که جونشو برات میده
مث ما دو تا هیچکی ندیده
عاشقتم مثل بارون پاییزی واسه من عزیزی
دیونت شده قلبمو روزو شبام شده عشق بازی
حاله قلب من با تو خوبه واسه توئه که داره میکوبه
آخه هیچ موقع قبل تو عاشق کسی نبوده
عاشقتم مثل بارون پاییزی واسه من عزیزی
دیونت شده قلبمو روزو شبام شده عشق بازی
حاله قلب من با تو خوبه واسه توئه که داره میکوبه
آخه هیچ موقع قبل تو عاشق کسی نبوده
هر چی روزا گذشت تو عزیز تر شدی
پا به پایه قلبم توام عاشق تر شدی
چشمات یه جاذبه ای داره که قلبمو به زانو در میاره
عشق ما باید تک باشه رمز بینمون چشمک باشه
عاشقتم یه عاشق دل داده که دلشو به دله تو داده
عاشقتم مثل بارون پاییزی واسه من عزیزی
دیونت شده قلبمو روزو شبام شده عشق بازی
حاله قلب من با تو خوبه واسه توئه که داره میکوبه
عاشقتم مثل بارون پاییزی واسه من عزیزی
دیونت شده قلبمو روزو شبام شده عشق بازی
حالا قلب من با تو خوبه واسه توئه که داره میکوبه

آهنگ جدید یوسف زمانی بنام بارون پاییزی

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ بارون پاییزی, دانلود آهنگ بارون پاییزی از یوسف زمانی, دانلود آهنگ بارون پاییزی با صدای یوسف زمانی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ یوسف زمانی, دانلود آهنگ یوسف زمانی بارون پاییزی, متن آهنگ بارون پاییزی یوسف زمانی
۷۲۸ بار دانلود آهنگ جدید ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی