بیر صدا,بیرصدا

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ 1394,بیر صدا , bir3da , دانلود آلبوم جدید , دانلود آهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید عماد به نام فصل تازه

دانلود آهنگ جدید عماد به نام فصل تازه

ترانه . آهنگ : نسترن رضایی | تنظیم : شاهین متولی

همراه با پخش آنلاین 

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |

Download New Song By Emad Called Fasle Taze

http://s4.picofile.com/file/8174691334/Emad_Fasle_Tazeh.jpg


متن آهنگ جدید عماد فصل تازه

امسالمو با تو شروع میکنم این بهترین روزایه زندگیمه

تو این بهاری که کنارم هستی قشنگ ترین ساعته عاشقیمه

این چندمین سالیه که تو رفتی این زندگی با تو پر از امیده

هر چی به جز خیاله آروم تو از تو خیاله ذهن من پریده

سفره ی هفت سینو برات میچینم امسالو با تو شروع میکنم

یه بار دیگه هم دارم کنارت تو فصل تازگی طلوع میکنم

سفره ی هفت سینو برات میچینم

امسالو با تو شروع میکنم

یه بار دیگه هم دارم کنارت

تو فصل تازگی طلوع میکنم

شعر آهنگ جدید عماد فصل تازه

تو این بهار زندگیم پیشمی با بودنت هوای من تازه شد

چیزی تو دنیا وبرام کنارت قشنگ تر از بهار اینجا نشد

این لحظه ها تو خاطرم میمونه با تو تمومه لحظه هام بهاره

مثل تو توو دنیا فقط یکی هست ستارتم آسمونا نداره

سفره ی هفت سینو برات میچینم امسالو با تو شروع میکنم

یه بار دیگه هم دارم کنارت تو فصل تازگی طلوع میکنم

سفره ی هفت سینو برات میچینم

امسالو با تو شروع میکنم

یه بار دیگه هم دارم کنارت

تو فصل تازگی طلوع میکنم

۱۲۲۷ بار دانلود آهنگ جدید ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی